LISA JOHANSSON

Årsresumé

Publicerad 2016-01-01 17:45:56 i Allmänt,

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Jag fick min bil vandaliserad och bestulen på samtliga ägodelar den innehöll... 
Höll du några av dina nyårslöften? 
Jag skulle bli kvitt mitt beroende av nikotin och snus. Förlänger avtalstiden på detta till nästa år.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Japp! 
Vilka länder besökte du? 
Detta år blev det endast en resa till grannlandet Danmark. Hoppas på någonting mer exotiskt 2016.
 Är det något du saknar år 2015 som du vill ha 2016? 
Fest, pengar och mer tid med mina vänner som bor på olika orter
Vad var din största framgång 2012?
Att jag fick högsta betyg på första kursen i år.
Största misstaget?
Att jag lämnade resväskan i bilen vilket resluterade i att den blev stulen..
Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Lunginflamation och mykoplasma. I skrivande stund även en ögoninflammation. Det här med ett bättre immunförsvar skulle också vara önskvärt 2016.
Bästa köpet?  
Min Rebecca Minkoff-väska som gick förlorad i bilstölden.. fml
Vad spenderade du mest pengar på? 
Mat, kläder, smink - i den ordningen
Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Att jag fick spendera julen tillsammans med min familj och det faktum att jag efter många knäoperationer kunde åka vattenskidor i somras
Vad önskar du att du gjort mer?
Rest och fler utflykter!
Vad önskar du att du gjort mindre? 
Definitivt stressat. Framförallt över skolan och den höga pressen jag sätter på mig själv.
Hur tillbringade du julen? 
Min familj var här i Karlskrona och firade den tillsammans med oss!
Blev du kär i år? 
Fortsätt galet förälskad i min Mattias.
Favoritprogram på TV? 
Bachelor, bästa ever
 Bästa boken du läste i år? 
Måste nog vara Sonen av Jo Nesbo
Vad gjorde du på din födelsedag 2015?
Spenderade den med Mattias, Alexander och Frida♥
Hur skulle du beskriva din stil år 2015? 
Jävligt rörig, och svart.
Vad fick dig att må bra? 
Mina fina vänner och familj! Ingen nämnd ingen glömd!
Vad hoppas du att 2016 kommer innehålla?
En resa till något varmt ställe, mer tid med familj och vänner, bra resultat i skolan och en jävla massa skratt!
 
 
Theo julfin
En fest med Karlskronatjejer

Besökte tjejerna i Stockholm

Killarna var modiga nog att kolla efter spöken på vinden som jag och Frida fortfarande tror hemsöker oss

Jag och mitt hjärta

Kanotutflykt till en liten ö i Karlskrona



Överraskade min fina lillasyster på hennes 18-årsdag!


Stugfest hos Ida och Tim
 



Stadsfesten tillsammans med mina fina tjejer!


Några få, men härliga och varma dagar i Stugan i Bäckfjärden


Midsommarfirande tillsammans ett sjujärda gäng!

Jag och min fina Frida en sommardag!


Två av många grillkvällar denna sommar!

Besök hos Lilli och Fredrik i Oskarshamn. Hoppas på mer av det 2016!


Påsken i glommers, eller Glamourträsk som Mattias vill att jag ska säga.


Mattias lag avancerade till SHL och vi firade detta i en hel vecka!


Mattias och Alexander byggde superfina bord åt mig och Frida!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela