LISA JOHANSSON

snoddar och kartonger

Publicerad 2015-10-13 21:43:17 i Allmänt,

God afton kära stamkunder och drop-in-besökare. För er som hör till förstnämnda kategorin kanske ni känner igen att jag skrivit om den fantastiska byrån från Jysk som jag såg så myckeet fram emot att inreda. På denna superretuscherade bild ser den någorlunda trivsam ut för ögat. Men faktum är att den förvandlats till något typ av spritskåp. Mattias menar att hans whiskeyflaskor och dess kartonger(?) fungerar som utomordentliga prydnader för mitt nya favoritskåp. Förvisso hör skåpet till kategorin vitrinskåp, så glas och liknande passar fint. Men kartongerna? I skåpets nedre högra hörn ser ni vad jag menar. Frågan är hur jag ska lyckas göra mig av med dessa kartonger och ersätta dem med någon fin vas utan att han märker det? Återstår att se.. Insåg nu att det ligger en hårsnodd mitt på bordet som förstör hela bilden... jävla fan. ses
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Dixi Wonderland

Publicerad 2015-10-13 21:46:51

Bordet var ju bara såååå fint :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela