LISA JOHANSSON

Helgen

Publicerad 2015-10-19 21:22:56 i Allmänt,

Denna helg började på topp med myskväll i Uppsala med Ida och Sebbe. Lördagen spenderades i Stockholm tillsammans med saknade tjejer. Söndag  hängde vi i Almtunas ishall för att se killarnas match. Det var en väldigt saklig  återberättelse av helgens bravader. Fantastiskt kul att få träffa Emmeli, Maja och Ida som jag numera endast får rå om på somrarna. Idag vaknade jag upp i Norrköping där jag övernattade för att inte behöva köra hela vägen från Uppsala i ett svep. När jag imorse kom fram till min bil fick jag en chock när jag såg att rutan var krossad och hela min resväska var stulen. Alla mina kläder och, ja typ allt jag äger var borta. Efter många om (läs tårar) och men (läs svordomar) kom jag tillslut fram till Karlskrona. Tur att Frida förbarmade sig över mig och bjöd in mig för lite måndagsmys. En chipspåse och lite dipp senare så känns allt lite bättre. Hej och hå vilken jävla helg alltså. Ses



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela