LISA JOHANSSON

Onsdag

Publicerad 2015-12-15 21:01:09 i Allmänt,

Godkväll mina damer och herrar. Välkommen till ännu en spektakulär uppdatering på denna blogg. Jag måste erkänna att jag är lite belåten med min frekventa uppdatering de senaste dagarna. Att 99 % av innehållet endast är svammel är en annan femma. Jag har spenderat hela dagen med multimodala anlyser och allt vad det innebär. Exakt vad det innebär vet jag inte riktigt ännu. Förhoppningsvis har jag kommit underfund med det innan morgondagens redovisning i ämnet. Jag och mattias börjar få till det riktigt mysigt här hemma i vår lägenhet. Nu har vi pysslat och försökt hålla den kreativa andan uppe i några dagar. Mattias börjar bli lite less på klippandet och limmande men jag, som fortfarande kan drömma mig tillbaka till pysselstunderna på Sunnanås förskola, tycker detta är mer än lattjolajban. Hur bra var inte det programmet på tal om barndomsminnen??? Nåväl, nu ska jag försöka tvätta bort diverse färgfläckar och limrester från mina fingertoppar innan datorns tangenter blir helt förstörda. ses
Hade inte tackat nej till så här mycket snö just nu..
 

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2015-12-16 08:31:23

Härlig bild :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela