LISA JOHANSSON

Friday

Publicerad 2015-12-11 22:01:13 i Allmänt,

Hej hopp i lingonskogen.
Om lite drygt en vecka har jag familjen här och julafton nalkas i dagarna. Jag längtar så mycket att jag kan känna lussebullen bubbla i magen. Kanske beror det på att det är typ fjärde lussebullen jag ätit idag och att min mage börjar helt enkelt protestera mot mängden deg och saffran. Tiden må visa vilket av alternativen som stämmer. Jag måste dock säga att det är lite vemodigt att vi inte åker hem till vinterlandet Skellefteå denna jul. Hade gärna fått en glimt av mina fina vänner och smakat mormors köttbullar. Men man kan ju inte få allt här i världen! Underbart känns det i alla fall att min familj kommer hit ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela