LISA JOHANSSON

Family

Publicerad 2015-12-20 23:39:00 i Allmänt,

 
 
Snart är min fina familj här! Jag har längtat (och städat) som en galning inför denna dag. Julen är helt klart den bästa tiden på året, man får äta i princip vad man vill utan dåligt samvete, man får julklappar, man får vara med nära och kära, man får äta vad man vill och man får ha tända ljus överallt. Jag vet inte hur era julfirandet brukar se ut, men för oss brukar temat vara mat, godsaker och en nubbe här och där. Snapsvisorna får jag givetvis inte glömma! I vanliga fall brukar morfar ta ton när det gäller snapsvisorna. Känner jag min far rätt, lär han nog ta över det ärofyllda uppdraget i år. Kanske kan jag även bidra med ett litet solo a la "grannens skjuthus". Vill ni ha inspiration hittar ni diverse snapsvisor här.
Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela