LISA JOHANSSON

23.40

Publicerad 2015-12-14 23:40:29 i Allmänt,

Efter att ha blivit bombarderad med skolarbete som ska utföras både inför och under "jullovet" har jag spenderat kvällen dubbelvikt i fosterställning med ångest. Vi har inlagt en workshop på självaste julafton, vilket jag fortfarande hoppas är ett dåligt skämt från lärarnas sida. För om de tror att jag tänker missa Kalle, så tror de väldigt fel kan jag tala om för er. Herregud alltså. Vad hände med känslan för jultraditioner?? Jag hoppas som sagt att det är ett dåligt skämt. För man skojar fasen inte om julafton alltså. Kände att jag behövde få ut lite av mina aggressioner här i detta forum. Hoppas ni ser fram emot ett betydligt luftigare och ledigare julledighet. Ses


Kommentarer

Postat av: Amanda Magnusson

Publicerad 2015-12-15 22:19:11

Va jag fattar workshopen som så är det att vi ska kolla på Kalle Anka om vi vill, med tanke på att de heller inte står någon sal och lärarna sa att dom som ska hem kan boka biljetter till den 22/12! Fin blogg 😊

/Amanda mediakreatör 🌵

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela